به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، شرکت ها پس از آنکه تصمیم به ورود به فضای آنلاین میگیرند اصلی ترین دغدغه شان این است که خدمات دیجیتال مارکتینگ خود را به چه آژانسی بسپارند!
چرا که این موضوع بسیار مهم است و باید بدانند هزینه ای که در این زمینه می کنند تا چه حد برای آنها بازگشت سرمایه ایجاد می کند.
برای یک انتخاب خوب ما در این مقاله به شما نکاتی را معرفی میکنیم تا با بررسی دقیق تر بتوانید آژانس مناسب خود را پیدا کنید.
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ دقیقا باید چه خدماتی به ما ارائه دهد؟
خدمات دیجیتال مارکتینگی که آژانس های مختلف ارائه می دهند با یکدیگر متفاوت است. برخی خدمات کاملی ارائه می دهند، برخی خدمات اصلی و برخی تنها یکی دو مورد از خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.
شما پیش از آنکه برای دریافت خدمات دیجیتال مارکتینگ به یک شرکت مراجعه کنید باید به طور دقیق بررسی کنید که به چه خدماتی نیاز دارید و سپس بر حسب آن آژانس مورد نظرتان را انتخاب کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا از جمله آژانس هایی است که خدمات اصلی مورد نیاز برای دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
این مورد باعث می شود تا شما کلیه خدماتتان را با خیال راحت به یک شرکت بسپارید و دچار چند پارچگی نشوید. اگر کارهای خود را همزمان به چند شرکت بسپارید پیگیری آن کاری دشوار و زمان بر خواهد بود.
در ادامه لیستی از مهم ترین خدماتی را که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد به شما معرفی میکنیم:
۱. مشاوره دیجیتال مارکتینگ
۲. تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال
۳. تولید محتوا (برای وبسایت و سوشال مدیا)
۴. بازاریابی محتوایی
۵. طراحی کمپینهای دیجیتال مارکتینگ
۶. بازاریابی در سوشال مدیا
۷. سئو سایت
۸. تبلیغات گوگل
۹. بازاریابی ایمیلی
آژانس مناسب برای ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ کدام است؟
همانطور که گفتیم آژانس های دیجیتال مارکتینگ مختلف، خدمات متنوعی ارائه می دهند. یکی از اصلی ترین معیارهای انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ هم دقیقا همین مورد است که شرکت مورد نظر شما تا چه حد خدمات مورد نیازتان را پوشش می دهد. اما این مورد به تنهایی کافی نیست و شما باید خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکتتان را به آژانسی بسپارید که موارد زیر را هم داشته باشد:
داشتن صداقت و ارائه اطلاعات و دید درست از انجام پروژه، چه در ابتدا و در پروسه ی انجام پروژه بسیار مهم است. نبود صداقت دو طرفه بین آژانس و شما باعث می شود تا وقت و انرژی زیادی از هر دو طرف تلف شود و پروژه به خوبی پیش نرود.
-
داشتن دانش به روز
در هر زمینه ی شغلی به روز کردن دانش و اطلاعات، برای پیشرفت ضروری و مهم است اما می توان گفت در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ نقش این مورد کمی پررنگ تر است.
آژانس های دیجیتال مارکتینگ باید به صورت پیوسته دانش خود را به روز کنند و در جریان ترندهای روز قرار بگیرند. اما تنها اطلاع داشتن کافی نیست بلکه باید با بررسی و تفکر این دانش به روز شده را در پروژه های خود اعمال کنند.
-
قدرتمند در مدیریت بحران
یکی از مهم ترین مهارت هایی که هر شرکتی برای پیشبرد پروژه های خود نیاز دارد مدیریت بحران است. درست است که یک تیم خوب بحران ها را پیشبینی میکند اما همیشه ممکن است مسائل غیر منتظره ای پیش بیاید و در این حالت تیمی برنده است که با مدیریت بحران آشنایی کامل داشته باشد.
-
دارای فرایند کاری ساده و واضح
داشتن یک فرآیند کاری واضح و شفاف نشان دهنده ی نظم و مدیریت درست کاری آن آژانس است و باعث می شود به شما اطلاعات خوب و درست و واضحی از فرایند کاریتان بدهد.
-
به کارگیری از جدید ترین ابزارها
همانطور که گفتیم آپدیت بودن یک تیم دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است. در حین آموزش و اطلاع از جدیدترین ترندها، آژانس ها باید با ابزارهای جدید مورد نیاز برای بازاریابی دیجیتال هم آشنا شوند و از آنها به بهینه ترین حالت ممکن استفاده کنند.
-
دارای دانش تخصصی و تجربه ی کاری
باید بررسی کنید که آژانس مورد نظر شما تا چه حد دانش تخصصی و تجربه دارد. به راحتی می توانید با صحبت با آنها و بررسی نمونه کارهایشان به این نتیجه برسید که به قول معروف چند مرده حلاج هستند.
-
به کارگیری از یک تیم متخصص و نوآور
انجام کارهای مربوط به بازاریابی دیجیتال شرکت ها کاری یک نفره نیست و باید برای موفقیت، یک تیم در کنار هم فعالیت کنند. هر یک از اعضای تیم در حوزه ی تخصصیشان و در ارتباط با سایر اعضای تیم فعالیت می کنند.
تک تک اعضا باید در کاری که انجام می دهند متخصص و خلاق باشند و بتوانند به خوبی از پس کار تیمی بر آیند.
-
ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ حرفه ای
شرکت های دیجیتال مارکتینگ علاوه بر انجام پروژه ها به صورت حرفه ای باید توانایی ارائه مشاوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ را هم داشته باشند تا شما بتوانید به خوبی با روند کار آشنا شوید و بهترین تصمیم را بگیرید.
-
در نظر گرفتن منافع حال و آینده ی مشتریان
آژانس های دیجیتال مارکتینگ باید بتوانند بهترین خدمات را با حداقل هزینه ارائه دهند و چه از نظر زمانی و چه مالی به فکر منافع مشتریان خود باشند.
-
مقرون به صرفه (قیمت مناسب به نسبت خدمات)
قیمتی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ به شما می دهند باید متناسب با خدماتی باشد که ارائه می دهند. باید دقت کنید کنید که هزینه ی زیادی بابت خدمات سطح متوسط یا پایین پرداخت نکنید.
-
ارائه گزارش های قابل اندازه گیری از روند پروژه
یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب باید به صورت پیوسته با ارائه گزارش های قابل اندازه گیری شما را در جریان روند پروژه بگذارد. این را حتما از همان ابتدای قرارداد با آژانس مورد نظرتان طی کنید.
-
دارای سایت شرکتی (ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ) با کیفیت
یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش مهارت و عملکرد یک آژانس دیجیتال مارکتینگ سایت خود آنها است. در وهله ی اول یک آژانس خوب باید از پس سایت خودش به خوبی بر آمده باشد. پس حتما سایت آژانس مورد نظرتان را به خوبی چک کنید.
این موارد از اصلی ترین نکاتی است که باید در زمان تصمیم گیری به آنها توجه کنید. با بررسی این موارد در آژانس دیجیتال مارکتینگ مورد نظرتان می توانید تا حد خیلی زیادی از عملکرد آنها اطمینان داشته باشید و با خیال راحت کار را به آنها بسپارید.
پس اگر دنبال یک آژانس خوب هستید که موفقیت شما را تضمین کند از همین امروز کار خود را با آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا شروع کنید.
آژانس توسعه ی آنلاین کسب و کار عظیم مدیا (azim.media) بهترین مشاور و همراه شما در مسیر موفقیت کسب و کارتان در دنیای آنلاین است.
عظیم مدیا با داشتن تمام ویژگی های بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ، در مراحل آنالیز تکنیکالی رقبا، طراحی کمپین دیجیتال، طراحی سایت سئو محور و به طور کلی خدمات سئو، به کسب و کار شما کمک می کند و فروش آنلاینتان را افزایش می دهد.
برای آشنایی بیشتر با آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا به شبکه های اجتماعی آنها سر بزنید:
Instagram: https://www.instagram.com/azim.media.agency
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/azim-media
Aparat: https://www.aparat.com/Azim.Media
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCdc13wsKcZ-OrdNyfFb27tQ
برای دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر می توانید با این شماره با عظیم مدیا در ارتباط باشید:
02191004543
انتهای پیام/ ر
No Comment! Be the first one.